Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

 

Üdvözöljük a Sailstore webáruházban!

Kérjük rendelése leadása előtt figyelmesen olvassa át a vásárlási feltételeket!

 

Tájékoztató adatok:

A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője: Lineplex Kft.

Székhelye: 1113 Budapest, Laufenauer utca 8. fszt. 1.

Az üzemeltetés telephelye: 1113 Budapest, Bocskai út 77-79. MOGÜRT Irodaház, B épület, fszt. 28.

Adószám: 25131837-2-43

Cégjegyzékszám: Cg.01-09-201628

A webáruházi tevékenység száma: 6219/2018/B.

 

Bevezetés

Webáruházunk a nap 24 órájában nyitva áll Vásárlóink előtt, így bármikor és bármennyit böngészhet termékeink között. Amennyiben elakadna, vagy bizonytalan lenne egy termékkel kapcsolatban, esetleg további kérdései lennének, ne habozzon e-mailt írni vagy telefonálni, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Amennyiben valamely termékkel kapcsolatos minőségi reklamációt, vagy bármilyen egyéb kifogást szeretne bejelenteni webáruházunkkal kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén:

 

E-mail:      info@lineplex.hu

Telefon:    06 30 577 1187 /munkaidőben/

                 06 30 994 8194 /munkaidőben/

 

 

A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA


A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. A vásárlási folyamat megkezdésekor három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

 

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.


A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (DPD futárszolgálattal)l
  • Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

 

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás- (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a DPD futárszolgálat munkatársának)
  • bankkártyás fizetés - (bankkártyás online fizetési mód az OTP biztonságos, titkosított banki rendszerén keresztül)
  • készpénz- (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)

 

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. A készleten nem lévő termékek ára tájékoztató jellegű és a nemzetközi árak és árfolyamok változásával jelentősen módosulhatnak. Megrendelés előtt kérje az aktuális ajánlatunkat. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a DPD futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, vagy bármelyik elérhetőségünkön. Amennyiben egyéb szállítási módot vagy átvételi lehetőséget szeretne egyeztetni, lépjen kapcsolatba velünk.

 

Szállítási díjak:

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Szállító partnerünk a DPD Hungária Kft.

Díjak (bruttó):

0 – 3 kg:        1700.- Ft

3 - 5 kg:         1990.- Ft

5 - 10 kg:       2140.- Ft

10 – 15 kg:    2290.- Ft

Az utánvét összege 50.000 Ft értékhatárig 500.- Ft, 100.000 értékhatárig 1000.- Ft.

 

Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben foglaltak szerint a megrendelő a szerződéstől 14 (tizennégy) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát,

  • amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte;
  • ha a termék egyedi gyártásban, illetve egyedi méretre készült /méretre vágott kötelek/


A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!


Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

 

Jótállás / Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban, a 151/2003 kormányrendeletben és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök, amely rendszerint 6 hónap, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó új tartós fogyasztási cikkek esetében egy év. A jótállási igény a jótállási időn belül számlával és jótállási jeggyel érvényesíthető üzletünkben.

Nem érvényesíthető jótállási igény, ha a hiba rendellenes vagy a kezelési útmutatóban előírttól eltérő használat vagy tárolás eredménye, ha nem a termék javításában illetékes, a szerviz listában szereplő szerviz vagy személy javította, illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. VI. könyvében és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.